Friday 18 March 2011

zaman sekolah dari budak yang dah tak sekolah

                                                *muka nak amek exam je masing-masing

*assalamualaikum cikgu !

terflash back balik mase cikgu masuk lam kelas.rindu mase perhimpunan BORING ,rindu mase rehat,rindu mase gi tandas ramai-ramai n yang RINDU  mase ponteng kelas argh ! rase cam nak masak kari kepala ikan bile teringatkan zaman tu .*konon* tapi seyesly walaupun baru 3 bulan tak gi sekolah ,rase rindu malu terbit dalam hati sanubariku yang paling dalam*CHETT !takpayah nak sentimental sangatlah*

                                              *kami suka posing dalam kelas*

tengok gambar aku mase sekolah dulu .sikat rambut kat tepi ,tie pakai sampai kat atas ,seluar retro ,spect besar daripada muka*jarang pakai* .aku memang nerd dulu .kalau dalam kelas duduk kat depan beb ! tapi yang paling membanggakan aku , aku nie sorang PENGAWAS ! siap jadi penolong ketua pengawas lagi . tapi aku tak poyo macam sesetengah prefect .HAHA ! PENGAWAS POYO KE ? lantak lah !

*so sementara korang yang berada kat sekolah nie ,hargailah mase korang kat sekolah tu okay ! 

BANGUN PAGI ,GOSOK GIGI CUCI MUKA TERUS MANDI ! lagu untuk budak sekolah ! AHAHA !


                                    *adios amigoss *
                                               

No comments:

Post a Comment